Navigatie


BESTELLEN

Alle bestellingen gaan via de webwinkel, als je vragen hebt kan je natuurlijk voordat je de bestelling doet contact opnemen via mail/telefoon/whats app. 

> In de menubalk bovenaan de pagina's vind je verschillende afdelingen waar je kan winkelen.
> Als je met het pijltje op een afdeling gaat staan verschijnt er een uitklapmenu en zie je verschillende soorten artikelen waar je op kan klikken.
> Als je een artikel bekijkt zie je links de foto's en rechts de bestelknop met daaronder alle informatie over dit artikel. 
> Er zijn artikelen waarbij ook keuzeknoppen staan, met deze keuzeknoppen geef je aan hoe jij jouw bestelling er wil laten uit zien.
> Met de bestelknop 'BESTEL HIER' plaats je de artikelen in de winkelwagen.
> Je kan op elk moment een kijkje nemen in je winkelwagen, je vindt de knop rechts boven aan de pagina.
> Via de winkelwagen start je het bestelproces, in de ruimte voor opmerkingen die je dan ook tegen komt kan je altijd nog een vraag of opmerking plaatsen.
> De juiste verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het bestelproces.


BETALEN 

Via het bestelproces/de winkelwagen kom je ook bij de kassa, er zijn verschillende manieren om te betalen:

> Ideal
> Creditcard
> Vooraf overmaken
> Onder rembours

Artikelen die naar wens gemaakt worden dienen altijd vooraf betaald te worden. Artikelen op voorraad (ready to go)  kan je ook met de pin betalen bij het ophalen van je bestelling in de atelier-shop.

VERZENDEN

• BRIEVENBUSPOST in NL 
De brievenbuspakketjes die A lot of Happiness verstuurd passen door de brievenbus en hebben een track & trace code. Deze code ontvang je via de mail, zo kan je jouw zending volgen. De verzendkosten voor brievenbuspost zijn € 3,95.

• PAKKETPOST in NL •
Als jouw complete bestelling niet in een brievenbuspakketje past verpak ik alles in een grotere doos. De pakketpost past helaas niet door de brievenbus en heeft ook een track & trace code, zo kan je het pakket met jouw bestelling volgen. De verzendkosten voor pakketpost zijn € 6,95. 

• PAKKETPOST in BELGIË 
Naar België worden alle bestellingen door PostNL verstuurd met pakketpost en een track & trace code, zo is de post goed te volgen. De verzendkosten zijn € 9,95.

OPHALEN IN HENGELO

Je kan jouw bestelling ook ophalen in Hengelo, hiervoor graag een afspraak maken. Als je de code ophalen gebruikt als kortingscode vervallen daarmee de verzendkosten. 

LEVERTIJD

• READY TO GO •
Als een bestelling alleen bestaat uit artikelen die op voorraad zijn en op zondag, maandag, dinsdag, woensdag of donderdag binnen komt dan gaat deze bestelling in principe binnen 2 werkdagen met de post mee. Een 'ready to go' bestelling die op vrijdag of zaterdag binnen komt gaat op maandag met de post mee. 

• CUSTOM MADE •
Als jouw bestelling bestaat uit één of meerdere artikelen die ik naar wens voor je maak dan heb ik wat meer tijd nodig en is de productietijd ongeveer 3 werkdagen. De bestelling zal uiterlijk na 4 werkdagen mee gaan met de post.  Als dit anders is zal ik je daar zo snel mogelijk van op de hoogte brengen. 

• IN THE MIX •
Heb je een mix van ready to go en custom made artikelen besteld dan geldt de levertijd van de custom made artikelen. Jouw bestelling zal dan in principe uiterlijk na 4 werkdagen met de post mee gaan. 

→ Deze levertijden gelden voor Nederland èn België.
 Met feestdagen zijn er aangepaste levertijden. 
→ Mocht de levertijd door omstandigheden anders zijn dan hierboven vermeld, dan word je daar uiteraard z.s.m. van op de hoogte gebracht.
→ Als de post wordt ingeleverd op het innamepunt wordt er een verzendcode geactiveerd en ontvang je een mail dat jouw bestelling onderweg gaat.
→ De postbezorging verloopt via een postbode of pakketbezorger van PostNL. Als de post is ingeleverd bij het innamepunt wordt in principe deze post de volgende werkdag bezorgd. Ik kan dit helaas niet garanderen. 

RETOURNEREN

Natuurlijk hoop ik dat mijn collectie bij je in de smaak valt. Mocht het dan toch nog gebeuren dat een artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet, dan is retourneren uiteraard geen probleem. Dit geldt echter niet voor de artikelen die naar wens worden gemaakt.

HERROEPINGSRECHT

Je hebt het recht (een deel van) jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na deze annulering nogmaals 14 dagen om de artikelen retour te sturen. Het volledige aankoopbedrag van de retouren, ook de verzendkosten zullen worden gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 
Artikelen die retour gaan mogen niet beschadigd/gebruikt zijn. Breng A lot of Happiness  via een mail naar info@alotofhappinessnl op de hoogte van de retour. 

Vul het herroepingsrecht formulier in, deze kan je hier downloaden, en mail deze naar info@alotofhappiness.nl.  Ook ontvang ik graag het rekeningnummer (en de tenaamstelling) waarop je het aankoopbedrag teruggestort wil hebben. Print het formulier ook uit en teken deze, stuur het herroepingsrecht formulier mee met de retourzending. 


TERUGBETALING

Wij zullen vervolgens het verschuldigende orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het artikel/de artikelen inmiddels in goede orde ontvangen is/zijn.

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT

• Custom made (naar wens gemaakte) artikelen (met en/of zonder naam) kunnen niet geretourneerd worden.

Als jouw custom made bestelling toch niet aan jouw verwachtingen voldoet, mail hierover dan z.s.m. naar info@alotofhappiness.nl. Ik zal jouw bericht altijd serieus in behandeling nemen en streef ernaar de situatie samen goed op te lossen.

(Deze informatie over retourneren vind je ook in de 
algemene voorwaarden.)

RETOURADRES

A lot of Happiness 
Fien de la Marstraat 2
7558 MA Hengelo


GARANTIE: 

Natuurlijk doe ik er alles aan om jouw bestelling in de best mogelijke conditie bij jou aan te laten komen. Toch kan het voorkomen dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Volgens de regels van de wet ben je verplicht binnen 2 maanden na constatering van het gebrek hiervan melding te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt zal A lot of Happiness kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

KLACHTEN:

Soms gaat het anders dan de bedoeling is.... Ik raad je aan om klachten eerst bij A lot of Happiness kenbaar te maken door te mailen naar info@alotofhappiness.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via http://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ 
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht ergens anders nog niet in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


GEGEVENS A LOT OF HAPPINESS

A lot of Happiness - Meta Kolkman
Fien de la Marstraat 2 7558 MA Hengelo(o)

Telefoon: 0638094155
Mail: info@alotofhappiness.nl

Iban: NL63KNAB0722044461 t.n.v. A Lot of Happiness
KvK: 66275008
BTW: NL136772845B02

Facebook: alotofhappiness.nl
Instagram: alotofhappiness.nl




 

 

© 2012 - 2018 A lot of Happiness | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.